به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

یکی از مهمترین مولفه های قدرت یک نظام ، امنیت غذایی است

امام جمعه بوشهر در دیدار با مسئولان دامپزشکی استان مطرح کرد :

یکی از مهمترین مولفه های قدرت یک نظام ، امنیت غذایی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر ، پیش از ظهر روز یکشنبه ۹ مردادماه مدیرکل و جمعی از مسئولان دامپزشکی استان بوشهر به دیدار امام جمعه بوشهر رفتند که آیت اله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن پراهمیت بودن وظایف دامپزشکی در تامین سلامت جامعه عنوان کرد : یکی از مهمترین مولفه های قدرت یک نظام امنیت غذایی است که در استقلال و اقتدار یک کشور نقشی اساسی دارد.

 

امام جمعه بوشهر اشاره کرد : دامپزشکی با ارائه برنامه هایی دقیق و پیشرفت بیشتر در بحث دولت الکترونیک می تواند در پرورش ، تولید و توزیع نظارت های بهداشتی و شرعی لازم را اعمال کند و در این راه داشتن سند و چشم انداز مطلوب و قوی می تواند کارساز باشد.

 

آیت اله صفایی بوشهری افزود :  با توجه به گسترش بیماریها ، اهمیت وظایف دامپزشکی بخصوص در مورد بیماریهای مشترک بین انسان و دام بسیار حیاتی است و استفاده از علوم و فنون نوین و دانش بنیان می تواند سلامت سفره غذایی جامعه را بیش از پیش تضمین کند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به تحولات چند سال اخیر در استان بوشهر گفت : بوشهر به عنوان نقطه مرکزی خلیج فارس در کانون توجه قرار دارد و در ۱۰ سال آینده به سمت هوشمند سازی خیلی نزدیک خواهد شد و این می تواند در کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت باشد.

 

در این دیدار دکتر بحرانی (مدیرکل) حجت الاسلام محمدی منش (مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه) دکتر قاجاری (معاون توسعه) ، دکتر سلیمی (رئیس حراست) ، دکتر عباسی (رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی ) دکتر بنافی ( رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر ) دکتر حق شناس (رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جم) حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من