به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

نظارت بهداشتی قرنطینه ای بر بیش از 2500 تن گوشت قرمز در سال 1400

نظارت بهداشتی قرنطینه ای بر بیش از 2500 تن گوشت قرمز در سال 1400

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر : نظارت بهداشتی قرنطینه ای بر ٢٥٥٠تن گوشت قرمز تازه و آلایش دامی استحصالی از کشتارگاه های دام در استان بوشهر در سال١٤٠٠ انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر ، دکتر حسن بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته نظارت بهداشتی- قرنطینه‌ای بر دو هزار و ۵۵۰ تن گوشت قرمز تازه و آلایش دامی استحصالی از کشتارگاه‌های دام در استان بوشهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای پنج کشتارگاه دام در شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی و کنگان است که همه دام‌های وارده به این کشتارگاه‌ها تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار می‌شوند.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: لاشه و آلایش خوراکی (دل و جگر و قلوه و …) دام‌ها با خودروهای بهداشتی مخصوص حمل لاشه از کشتارگاه بارگیری و به قصابی‌ها و مرکز عرضه مرتبط
جابجا می‌شوند.

وی تاکید کرد: در سال گذشته در استان بوشهر، دو هزار و ۵۵۷ تن گوشت تازه گوسفند، بز، گاو، شتر و آلایش دامی استحصالی از کشتارگاه‌های استان تحت ۳۵ هزار و ۲۳۳ بازدید و نظارت بهداشتی-قرنطینه‌ای قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من