به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بوشهر زیر ذره‌بین دامپزشکی

مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بوشهر زیر ذره‌بین دامپزشکی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی شهرستان بوشهر ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

دکتر سیروس بنافی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ۱۴ اسفند ماه سالجاری تا پایان ماه مبارک رمضان، طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح تمامی مراکز عرضه مواد خام دامی (مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی فروشی ها، سردخانه، غذافروشی ها) و سایر مراکز تحت نظارت دامپزشکی به‌همت اکیپ نظارتی ثابت و سیار در دو شیفت کاری صبح و عصر تحت نظارت قرار خواهند گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر توضیح داد: رعایت زنجیره سرد در سلامت محصولات پروتئینی اهمیت بسیار بالایی دارد و در همین راستا عرضه هر گونه فرآورده خام دامی از سوی خودروهای سیار که خارج از زنجیره سرد قرار دارند ممنوع و به شهروندان توصیه می‌شود که از خرید این فرآورده‌ها از افراد دوره گرد خودداری کنندو متخلفان که با این اقدامات بهداشت و سلامت شهروندان را با مخاطره همراه کنند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بنافی گفت: از شهروندان محترم خواهشمند است که در این امر مهم در کنار ما و همکار ما باشند و تخلفات مشاهده شده را با شماره تماس ذیل به بازرسان شبکه دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اطلاع رسانی از طریق شماره تماس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر ۳۳۳۴۲۸۳۳ و شماره تماس اداره نظارت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر ۳۳۳۲۸۴۶۷ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من