به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

فعالیت های شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان در ایام نوروز و ماه رمضان تشدید خواهد شد

فعالیت های شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان در ایام نوروز و ماه رمضان تشدید خواهد شد

به گزارش بنک نیوز،میثم رضائی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان بیان داشت: فعالیت های حوزه دامپزشکی با هدف تامین ایمنی و امنیت غذایی شهروندان با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط در بیش از 60 مرکز عرضه مواد خام دامی در قالب یک اکیپ ثابت و دو اکیپ سیار از 14 اسفند آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رضائی افزود: فعالیت های این شبکه در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از جمله نظارت دقیق بر کلیه واحدهای توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان، خودروهای حمل فراورده های خام دامی وارده و صادره از شهرستان ، کشتارگاه دام  ، سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی و… از 14 اسفند ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان از 8 صبح تا ساعت 20 شب در ساعات اداری و غیراداری و روزهای تعطیل و غیرتعطیل به خدمت رسانی می پردازند.

وی گفت: در این ایام با توجه به افزایش تقاضای فراورده های خام دامی از سوی مردم ، با همکاری شهرداری کنگان کشتارگاه دام کنگان فعال و با حضور ناظر عالیه دامپزشکی آماده خدمت رسانی می باشد .

رضائی با بیان اینکه حمل و نقل هرگونه فراورده های خام دامی باید تحت نظر این شبکه و با داشتن مجوز حمل بهداشتی – قرنطینه ای صورت پذیرد، از برقراری کشیک در شبکه دامپزشکی جهت صدور مجوز بهداشتی – قرنطینه ای حمل فراورده خام دامی در این ایام خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی گفت: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به بهره برداران و دامداران طبق روال قبل در این ایام انجام می گردد .

ایشان عنوان کرد: دامپزشکی از جمله ارگان هایی است که همواره در تلاش است که به بهترین نحو به دامداران  خدمت رسانی کند.

رضائی گفت: مشارکت مردم در خصوص اطلاع رسانی تخلفات بهداشتی ، ما را در ارائه بهترخدمات یاری می نماید .

وی تصریح کرد: شهروندان ضمن خرید مواد پروتئینی خود از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را سریعا به این شبکه اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من