به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

بیش از چهار هزار بازدید در ایام نوروز در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

بیش از چهار هزار بازدید در ایام نوروز در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر محمدرضا عباسی درخصوص اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: در این طرح ۲۴ اکیپ ثابت و سیار روزانه ۳۲ نفر ناظر بهداشتی مشغول به فعالیت بوده و همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان بوشهر اشاره کرد: از ابتدای اجرای طرح (۱۴ اسفند) تا پایان تعطیلات نوروز  4هزار و 397 بازدید بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی توسط ۲۴ اکیپ نظارتی در سطح استان انجام شده است.

 

دکتر عباسی تصریح کرد : تا کنون 2 هزار 527 راس گوسفند و بز371 راس گاو و گوساله در کشتارگاه‌های دام و یک میلیون و 497 هزار و 92 قطعه طیور تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار و روانه بازار مصرف شده اند.

 

وی یادآور شد: در این مدت یک هزار و 134 مورد غیر بهداشتی ثبت و 6 هزار و 390 کیلوگرم فرآورده ضبط و 3 هزار و 140 کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی معدوم و 95 فقره تخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

 

 دکتر عباسی اشاره کرد: با توجه به پیش بینی ورود مسافران و لزوم تامین نیازهای مردم به ویژه گوشت مرغ به صورت تازه ، کشتارگاه های طیور استان در ایام تعطیل نوروز طبق برنامه ریزی بعمل آمده فعالیت خود را ادامه دادند تا خللی در تنطیم بازار مرغ به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من