به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

برگزاری مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در استان بوشهر

برگزاری مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در استان بوشهر

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، صبح روز چهارشنبه ۵ مرداد مراسمی به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان با حضور جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان عرصه دامپزشکی در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر  برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمدی منش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمدگویی به مهمانان جلسه گفت : برنامه ریزی های مدونی در شورای فرهنگی و دینی اداره کل در دستور کار داریم که یکی از مهمترین آنها احترام و تکریم بزرگان مجموعه است که در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر آن شده است.

 

حجت الاسلام محمدی منش در ادامه تاکید کرد : بازنشستگان در واقع ذخائر یک مجموعه هستند که باید از تجربه های ارزشمند ای این بزرگواران استفاده شود ، عزیزانی که در سالهای زیادی و در شرایط سخت با مجاهدت و جانفشانی خود به جامعه خدمت کرده اند.

 

در ادامه این مراسم دکتر بحرانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت : خدا را شاکرم که امروز  فرصتی مهیا شد تا بار دیگر در جمع بزرگان مجموعه دامپزشکی استان باشیم و از خاطرات خوب گذشته یاد کنیم و درود می فرستیم به روح  درگذشتگان دامپزشکی که سالها برای بالندگی این حرفه و سلامت سفره غذایی مردم تلاش کردند.

 

در ادامه این مراسم نیز بازنشستگان به مرور خاطرات و همچنین ارائه پیشنهادات پرداختند و مواردی را در جهت رفاه بیشتر قشر بازنشسته مطرح کردند.

 

در بخش پایانی مراسم بر اساس مصوبه های شورای فرهنگی دینی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر تجلیل های مختلفی به شرح زیر انجام شد ؛

 

 تجلیل از بازنشستگان و تقدیم هدایایی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان آقایان  دکتر عباس عباسی، دکتر بهروز اتابک زاده، حسین کعبی ، عبدالحسن چاهکوتاهی ، علی اصغر عبدی زاده ، شکراله شبانکاره، ابوالقاسم رجایی،  غلامعلی حیدری، محمد علی غریبی، رضا محمودی و خانم مژده عباسی

 

تجلیل از همکاران خدماتی و نگهبانی ؛ آقایان عبدالحمید زنده بودی ، حسن علیپور ، مصطفی برزگر و امید نصاری

 

تجلیل از بانوی منتخب در خصوص عفاف و حجاب ؛ خانم زینب غفاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من