به انجمن صنعت آبزیان استان بوشهر خوش آمدید

خوشه فرآوری آبزیان

خوشه فرآوری آبزیان

حدود ۴۰۰۰ بازدید از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی در استان بوشهر انجام شده است

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

حدود ۴۰۰۰ بازدید از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی در استان بوشهر انجام شده است

دکتر مرتضی بحرانی درخصوص اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: در این طرح ۲۴ اکیپ ثابت و سیار روزانه ۳۲ نفر ناظر بهداشتی مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر اشاره کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون سه هزار و ۹۶۱ بازدید بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی توسط ۲۴ اکیپ نظارتی در سطح استان انجام شده است.

 

دکتر بحرانی تصریح کرد : تا کنون دو هزار ۲۲۶ راس گوسفند و بز ۳۲۴ راس گاو و گوساله در کشتارگاه‌های دام و یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۶۴ قطعه طیور تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار و روانه بازار مصرف شده اند.

 

وی یادآور شد: در این مدت ۹۲۰ مورد غیر بهداشتی ثبت و چهار هزار و ۳۸۴ کیلوگرم فرآورده ضبط و دو هزار و ۴۵۷ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی معدوم و ۷۳ فقره تخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

 

 دکتر بحرانی اشاره کرد: با توجه به پیش بینی ورود مسافران و لزوم تامین نیازهای مردم به ویژه گوشت مرغ به صورت تازه ، کشتارگاه های طیور استان در ایام تعطیل نوروز به غیر از اول فروردین مشغول به فعالیت بودند و طبق برنامه ریزی بعمل آمده در تاریخ های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه نیز کشتارگاه های طیور استان مشغول به کشتار و فعالیت خواهند بود.

 

☎️ ۱۵۱۲ ارتباط با دامپزشکی 

 

آدرس کانال خبری در پیام رسان سروش :

splus.ir/bushvet

 

 روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر 

bushehr.ivo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من